friggolitenpk.blogg.se

Jag är en kvartssame som älskar att resa och dras till aktiva och turistfria ställen, eller Frankrike. Målet med mina resor är att uppleva lokalkulturen och nya äventyr och de får gärna innehålla utövande av sport. Jag reser ekonomiskt och transporterar mig oftast till fots.Jag har bl.a. varit au pair, jobbat i Norge, pluggat i Frankrike, backpackat i Thailand, Indien och Japan, Costa Rica och Panama och rest mycket i Europa.

Sitter på Houstons tråkiga flygplats

Publicerad 2015-10-29 06:37:56 i Costa Rica/ Panama,

Framme i Houston efter 3h där jag på flyget bara sov. Kort resa, men om man tänker att det är som Stockholm-Korsika är det ju jättelångt! Min stora ryggsäck åker transfer så jag sitter och väntar 7h (klockan är 0:40 här :( ). Det här var en dålig flygplats på många sätt så jag vet inte var jag ska sova. Så jag väntar väl på att få äta igen :P Country spelar de också. Och någon sitter nedanför rulltrappan och "bless People" och vill väldigt gärna att folk ska prata med henne och fråga om vägen.

All service-personal som jag träffat har i alla fall varit väldigt snälla och hjälpsamma. De hoppar nästan på en och just nu är det bra för jag kände mig plötsligt väldigt obekväm med min amerikanska :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag är från Dalarna, bor nu i Stockholm och pluggar till socionom. Jag älskar träning, att upptäcka och att resa :D Jag har studerat i Normandie och varit au pair i Rhône Alpes, Frankrike, jobbat i Norge, backpackat i Asien och Centralamerika.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela