friggolitenpk.blogg.se

Jag är en kvartssame som älskar att resa och dras till aktiva och turistfria ställen, eller Frankrike. Målet med mina resor är att uppleva lokalkulturen och nya äventyr och de får gärna innehålla utövande av sport. Jag reser ekonomiskt och transporterar mig oftast till fots.Jag har bl.a. varit au pair, jobbat i Norge, pluggat i Frankrike, backpackat i Thailand, Indien och Japan, Costa Rica och Panama och rest mycket i Europa.

En vecka vardagsliv

Publicerad 2014-05-17 09:56:08 i Jobb i Norge,

Att vara populär. Jobb ringer mig dagligen :D Men jag kan inte svara eftersom jag jobbar om dagarna ;) Har fått inlärning på Narvesen, haft så kul! Bra chef och bra jobb :)
Joker hör inte av sig men jag ska på intervju på ett annat Narvesen och dagisjobb i juli.

Vi har pratat mer om i kollektivet och i juli flyttar jag! Vill bo i något mindre, billigare och bättre hyresvärd. Men den 22 juni åker jag på familjesemester till norr <3 Så när jag kommer tillbaka borde jag ju ha fixat något :P

Annars är Oslo så mysigt och jag trivs :D

Glad 17 maj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag är från Dalarna, bor nu i Stockholm och pluggar till socionom. Jag älskar träning, att upptäcka och att resa :D Jag har studerat i Normandie och varit au pair i Rhône Alpes, Frankrike, jobbat i Norge, backpackat i Asien och Centralamerika.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela